Les | Thema | Lesinhoud | Printen | Tijdens de les | Uitdelen aan het eind van de les | Huiswerk leerlingen | ||
Politie |
1 | Politieonderzoek: cold case |
IntroductieLes 1: Cold case Vertalen bronmateriaal |
02x D1.1 30x Leesvraag1 |
PowerPoint1 D1.1 Vertalen Middelnederlands |
Leesvraag1 | Afmaken vertaling Leesvraag1 | |
2 | Politieonderzoek: crime scene |
Les 2: Complete vertaling Feitelijk verslag misdaad |
02x D2.1 30x D2.2 30x D2.3 30x Leesvraag2 |
D2.1 antwoordmodel vertaling D2.2 15 fragmenten misdaad D2.3 Feitelijk verslag misdaad |
Leesvraag2 | Leesvraag2 | ||
3 | Politieonderzoek: daders en slachtoffers |
Les 3: Context De betrokkenen |
30x D3.1 30x D3.2 30x Leesvraag3 |
D3.1 hoofsheid D3.2 relaties PowerPoint3 context Extra: Hand-out PP3 |
Leesvraag3 Mailen: Nieuwsitems |
Leesvraag3 Ontvangen per mail: Nieuwsitems Kijken item |
||
Pers |
4 | De pers | Les 4: Nieuwsitems |
30x D4.1 30x D5.1 |
PowerPoint Nieuwsitems D4.1 script |
D5.1 liefdeswetten | Lezen toegewezen thema D5.1 | |
Justitie | 5 | Rechtszaak: middeleeuwse liefdeswetten | Les 5: Liefdesquiz Liefdeswetten |
30x D5.2 | D5.1 informatie liefdeswetten D5.2liefdeswet PowerPoint5 Liefdesquiz |
|||
6 | Rechtszaak: literaire jurisprudentie | Les 6: Literaire jurisprudentie |
06x D6.1 30x D6.2 |
D6.1 literaire jurisprudentie D6.2 vergelijking Extra: D6.2 voorbeelduitwerking |
||||
7 | Rechtszaak: advocatenpleidooien |
Les 7: Advocatenpleidooien |
30x D7.1 | D7.1 advocatenpleidooi Extra: D7.1voorbeelduitwerking |
||||
8 | Rechtszaak: partijen in een rechtszaak |
Les 8: Prezi rechtszaak Taakverdeling |
30x D8.1 30x D8.2 30x D8.3 |
Prezi rechtszaak D8.1 functieprofiel D8.2 taken D8.3 agenda rechtszaak |
||||
9 | Rechtszaak: voorbereiding rechtszaak |
Les 9: Voorbereiding |
03x D9.1 | D9.1 voorbereiding jury D8.2 taken Compleet dossier |
||||
10 | De rechtszaak | Les 10: De rechtszaak |
Opstelling klas als rechtzaal 30x Oorkonde (optie) |
Opstelling klas als rechtzaal D8.3 agenda rechtszaak Voorbereiding per partij |
U moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.